Regulamentul magazinului
§ 1. Definiții
- Regulamente - Aceste Reguli și Regulamente, care definesc principiile pentru încheierea acordurilor de vânzare la distanță prin intermediul Magazinului Online, principiile pentru executarea acestor acorduri, drepturile și obligațiile părților la acordul de vânzare la distanță și principiile pentru procedura de reclamații. În ceea ce privește serviciile furnizate electronic, Regulile și Regulamentele sunt respectivele reguli și reglementări prevăzute în Articolul 8 din Legea privind Serviciile Electronice.
- Client - o persoană fizică cu capacitate legală deplină, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, cărora Legea le acordă capacitate juridică, care încheie un Acord de Vânzare la Distanță cu Vânzătorul.
- Consumator - o persoană fizică care efectuează o tranzacție legală cu comerciantul care nu este direct legată de activitatea sa economică sau profesională.
- Antreprenor Individual - o persoană fizică care încheie un Acord de Vânzare la Distanță legată direct de activitatea sa de afaceri, atunci când conținutul acestui Acord indică că nu are un caracter profesional pentru această persoană, în special rezultând din obiectul activității sale de afaceri, pus la dispoziție în baza prevederilor Registrului Central al Activităților de Afaceri și Informații.
- Antreprenor - o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu este o persoană juridică și căreia Legea îi conferă capacitate juridică, care desfășoară în numele său activitate economică sau profesională.
- Vânzător:.
Grand Globe Store Sylwia Schneider,
tel. +48 533132322,
contact@agrafka.ro,
NIP 526-226-73-91,
REGON 140116381. - Adresa sediului social al Vânzătorului:.
Grochowska 56/74,
04-282 Warszawa. - Magazinul Online - site-ul operat de Vânzător, disponibil la adresele electronice: https://agrafka.ro, prin intermediul căruia Clientul poate obține informații despre Produse și disponibilitatea acestora și poate cumpăra Produsele sau comanda un serviciu.
- Acord de Vânzare la Distanță - un acord pentru vânzarea de Bunuri/acord pentru furnizarea unui Serviciu Digital sau Conținut Digital (dacă este cazul), încheiat prin intermediul Magazinului Online.
- Bunuri - un obiect mobil pe care Clientul îl poate achiziționa din Magazinul Online.
- Serviciu Digital - un serviciu care permite Consumatorului să:
- producerea, prelucrarea, stocarea sau accesarea datelor în formă digitală;
- partajarea datelor în formă digitală care au fost încărcate sau create de Consumator sau de alți utilizatori ai acestui serviciu;
- alte forme de interacțiune prin date.
- Conținut Digital - date produse și furnizate în formă digitală.
- Politica de Confidențialitate și Modulele Cookie ale Magazinului Online - un document care stabilește reguli detaliate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și utilizarea modulelor cookie. Politica de Confidențialitate și Modulele Cookie sunt anexate ca Anexa 3 la Termeni și Condiții și sunt disponibile la https://agrafka.ro/rum-privacy-and-cookie-notice.html.
- Mediu Permanent - înseamnă un material sau o unealtă care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informații adresate personal Clientului sau Vânzătorului într-un mod astfel încât informațiile pot fi accesate în viitor pe o perioadă de timp corespunzătoare scopurilor pentru care informațiile sunt utilizate și care permite redarea informațiilor stocate în mod nealterat, în special e-mail.
- Formularul de comandă electronică - procedura de comandă electronică pusă la dispoziție de Vânzător Cumpărătorului.
- Formularul electronic de returnare - procedura electronică de returnare pusă la dispoziție de Vânzător Cumpărătorului; disponibil la https://agrafka.ro/returns-open.php.
- Formularul electronic de reclamație - procedura electronică de reclamație pusă la dispoziție de Vânzător pentru Cumpărător; disponibil la https://agrafka.ro/rma-open.php.
- Trimiterea unei comenzi - validarea unei comenzi prin clic pe butonul „” de către Client, tratată ca o depunere de către Client a unei declarații de intenție obligatorii de a încheia un Acord de Vânzare la Distanță cu Vânzătorul.
- Cont - un set de date stocate în Magazinul Online și în sistemul informatic al Vânzătorului referitoare la un anumit Client și comenzile plasate de Client și Acordurile de Vânzare la Distanță încheiate de Client, cu ajutorul cărora Clientul poate plasa comenzi și, în termen util - le poate anula sau edita și încheia Acorduri de Vânzare la Distanță.
- Opinie privind prelucrarea comenzii sau opinie privind Bunurile individuale - declarații și evaluări subiective acordate sub forma de stele de la 1 la 5.
- Comandă de Abonament - o comandă creată automat ca parte a unui Abonament.
- Abonament - un serviciu electronic care permite crearea automată a Comenzilor de Abonament pentru anumite Bunuri, conform recurenței selectate de către Client, fără necesitatea de a plasa comenzi separate până când Abonamentul este finalizat.
- Plăți Ciclice - sunt plăți procesate de serviciul de plată IdoPay furnizat de Operator și efectuate automat, în cicluri specifice, utilizate pentru plata Comenzilor de Abonament pe baza consimțământului acordat de Cumpărător la începutul Abonamentului (ordin permanent al Deținătorului Cardului).
- Operator - IdoPayments sp. z o.o. cu sediul său în Al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, înscrisă în Registrul Comerțului de către Tribunalul de District Szczecin-Centrum în Szczecin, Divizia Comercială a Registrului Comerțului Național sub numărul 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, cu capital social: PLN 800.000,00. Adresa de livrare: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, cunoscută și sub denumirea de: „IdoPayments”, care este o instituție națională de plată în sensul Articolului 2(16) din Legea privind Serviciile de Plată din 19 august 2011 (Monitorul Oficial al Legilor din 2020, poziția 794, așa cum a fost modificată) [denumită în continuare: „PSA”].
- Card - un card de plată emis în cadrul schemelor Visa sau International sau Mastercard International, autorizat de regulamentele acestor scheme pentru a efectua tranzacții fără prezență fizică.
§ 2 Prevederi generale
- tipuri și domeniu de servicii furnizate prin mijloace electronice:
- încheierea acordurilor de vânzare online - în ceea ce privește Bunurile vândute în Magazinul Online,
- principiile de înregistrare și utilizare a unui Cont în cadrul Magazinului Online,
- adăugarea de opinii, comentarii și evaluări - Clientul poate adăuga o opinie sau un comentariu la comanda sa,
- trimiterea de e-mailuri în care Vânzătorul confirmă primirea unei comenzi, posibila primire a plății, acceptarea comenzii pentru procesare.
- Utilizarea Magazinului Online este posibilă cu condiția ca sistemul informatic utilizat de Client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:
- browser web în versiunea curentă, de exemplu:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- oricare program pentru vizualizarea fișierelor în format PDF.
- browser web în versiunea curentă, de exemplu:
- Conținutul aflat pe paginile Magazinului Online, inclusiv descrierile Bunurilor și prețurile, constituie o invitație de a încheia un contract în sensul Articolului 71 din Codul Civil.
- Vânzătorul va face acești Termeni și Condiții împreună cu Anexele disponibile prin intermediul unui link pe pagina de start înainte, în timpul și după încheierea acordului de vânzare la distanță. Cumpărătorul poate descărca și tipări aceste informații.
- Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și datelor în legătură cu serviciile furnizate, Magazinul Online ia măsuri tehnice și organizaționale adecvate gradului de securitate al serviciilor oferite, în special măsuri pentru a preveni obținerea și modificarea datelor personale transmise prin Internet de către persoane neautorizate.
§ 3 Comenzi
- plasarea unei comenzi în Magazinul Online poate fi efectuată prin intermediul unui Cont sau alegerea opțiunii de achiziție fără înregistrare, caz în care se creează un cont intern, pe baza căruia Clientul poate crea un Cont. Contul intern este menținut până la ștergerea datelor din sistem sau blocarea Contului.
- Achiziționarea se face prin completarea unui formular electronic de comandă disponibil pe paginile Magazinului Online. Selecția Bunurilor comandate se face adăugându-le în coșul de cumpărături. Formularul Electronic de Comandă specifică, printre altele, ce Bunuri, la ce preț și în ce cantități dorește Clientul să comande către locația indicată de acesta. Clientul efectuează pașii tehnici corespunzători în funcție de mesajele afișate.
- După ce Clientul a introdus toate datele necesare, se va afișa un rezumat al comenzii plasate. Rezumatul comenzii va conține informații referitoare la: datele de identificare ale Vânzătorului, obiectul comenzii, prețul unitar și total al Bunurilor comandate, inclusiv costurile de livrare și alte costuri, dacă există, metoda de plată selectată, metoda de livrare selectată, timpul și costul de livrare.
- Dacă obiectul contractului este furnizarea de Conținut Digital sau Servicii Digitale care nu sunt stocate pe un suport fizic sau servicii furnizate electronic sau la distanță - Consumatorul, în caseta de bifare suplimentară necesară pentru plasarea comenzii și aflată pe Formularul Electronic de Comandă, dă următorul consimțământ: „Consimt la livrarea conținutului digital care nu este înregistrat pe un suport fizic sau la începerea serviciului înainte de expirarea a 14 zile de la data încheierii contractului și recunosc că pierd dreptul de retragere”. Vânzătorul va confirma primirea consimțământului menționat anterior prin e-mail.
- Pentru a plasa o comandă, este necesar să furnizați în Formularul Electronic de Comandă datele cu caracter personal marcate ca obligatorii, să acceptați conținutul Termenilor și Condițiilor, să trimiteți Comanda prin apăsarea butonului „”.
- Trimiterea formularului de comandă electronică de către Client constituie o declarație obligatorie de intenție de încheiere a unui Acord de Vânzare la Distanță, în conformitate cu conținutul acestor Termeni și Condiții.
- Un Acord de Vânzare la Distanță se consideră încheiat în momentul în care Vânzătorul acceptă Formularul Electronic de Comandă, ceea ce este confirmat prin afișarea unui mesaj către Cumpărător care confirmă acceptarea comenzii și furnizează numărul acesteia.
- După încheierea unui Acord de Vânzare la Distanță, Clientul primește o confirmare a comenzii plasate sub formă de e-mail, care include: confirmarea acceptării comenzii și confirmarea finală a tuturor elementelor importante ale Comenzii și condițiilor generale ale Acordului de Vânzare la Distanță încheiat (Termeni și Condiții ale Magazinului Online, inclusiv Anexele nr. 1 și 2), datele Vânzătorului, responsabilitatea Vânzătorului pentru calitatea prestației, despre serviciile furnizate de Vânzător după vânzare și despre modul și efectele retragerii din acord. Instrucțiunile privind modul și efectele retragerii din contract sunt cuprinse în Anexa 1.
- Până când Vânzătorul începe procesarea comenzii:
- Clientul își poate schimba comanda utilizând soluția tehnică disponibilă pe pagina Formularului Electronic de Comandă și parcurgând din nou întregul proces de comandă. Comanda este modificată prin plasarea unei noi comenzi care înlocuiește cea plasată anterior. Alternativ, plata efectuată de Client este creditată la noua comandă și, în caz de supraplata, este returnată în contul bancar din care a fost efectuată plata.
- Clientul își poate anula comanda prin selectarea opțiunii „anulează comanda” disponibilă pe pagina Formularului Electronic de Comandă.
- Dacă Clientul anulează comanda, Vânzătorul va returna plata primită în termen de 3 zile lucrătoare. Plata va fi returnată utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Client.
- Timpul de procesare a Comenzii este între 1 și 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.
§ 4 Plată
- Magazinul Online oferă posibilitatea plății în formă de plată în avans, plata la livrare (cu plată în cont după livrare). Opțiunea de plată amânată este posibilă în situații convenite individual cu Vânzătorul.
- Plata pentru bunuri poate fi efectuată prin metoda selectată la momentul plasării comenzii pe Formularul Electronic de Comandă.
- metodele de plată în avans disponibile în prezent în Magazinul Online sunt disponibile la https://agrafka.ro/rum-payments.html.
§ 5 Livrare
- Pe Formularul Electronic de Comandă, Clientul va selecta metoda de livrare prin bifarea opțiunii alese.
- În cazul în care Bunurile nu sunt ridicate de către Client, ceea ce duce la returnarea Bunurilor către Vânzător - Vânzătorul poate să se retragă din contractul de vânzare, după ce a contactat Clientul prin e-mailul furnizat în procesul de cumpărare pentru a îndeplini contractul. Retragerea din contract se face prin formularea unei declarații către Client sub formă de mesaj e-mail.
- În situația indicată în punctul 2, Vânzătorul este obligat să returneze imediat Clientului plata primită pentru Bunurile achiziționate de Client.
- Metodele de livrare disponibile în prezent în Magazinul Online sunt disponibile la https://agrafka.ro/rum-delivery.html.
§ 6 Retragere din contract - formular electronic de retur
- Un consumator care a încheiat un Contract de Vânzare la Distanță poate, în termen de 30 zile, să se retragă din acesta fără a furniza niciun motiv. În cazul retragerii dintr-un Contract de Vânzare la Distanță - contractul va fi considerat ca neîncheiat.
- Antreprenorul Individual are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract în condițiile paragrafelor 6 și 7 de mai jos. În măsura în care în paragrafele 6 și 7 din acești Termeni și Condiții se face referire la Consumator, se înțelege, de asemenea, că se aplică și Antreprenorul Individual.
- În cazul retragerii din contract - Consumatorul va suporta doar costurile directe ale returnării Bunurilor.
- Declarația Consumatorului trebuie să exprime clar voința sa de a se retrage din contract, în special Consumatorul poate:
- utiliza formularul electronic de retur disponibil pe site-ul Magazinului Online: https://agrafka.ro/returns-open.php.
- se retrage din contract utilizând formularul de retragere atașat ca Anexa 2 - prin trimiterea acestuia la adresa înregistrată a Vânzătorului.
- Vânzătorul va confirma imediat pe un suport durabil primirea declarației de retragere din contract înaintată în modul indicat în secțiunile 1 și 2.
- Trimiterea declarației înainte de expirarea termenului va fi suficientă pentru a îndeplini termenul.
- Perioada pentru retragerea din contract începe:
- pentru un contract în executarea căruia Vânzătorul livrează Bunurile, fiind obligat să le transfere proprietatea - de la preluarea Bunurilor de către Consumator sau de către o terță parte, alta decât transportatorul indicat de Consumator, iar în cazul unui contract care:
- include mai multe articole livrate separat, în loturi sau în părți - de la preluarea ultimului articol, lot sau parte;
- constă în livrarea regulată de bunuri pe o perioadă definită - de la preluarea primului articol;
- pentru alte contracte - de la data încheierii contractului.
- pentru un contract în executarea căruia Vânzătorul livrează Bunurile, fiind obligat să le transfere proprietatea - de la preluarea Bunurilor de către Consumator sau de către o terță parte, alta decât transportatorul indicat de Consumator, iar în cazul unui contract care:
- Forma de declarație de retragere din contract (Anexa nr. 2 la acești Regulamente) și informațiile privind exercitarea dreptului de retragere (Anexa nr. 1 la acești Regulamente) vor fi furnizate în formă electronică.
- În cazul retragerii din Acordul privind furnizarea de Conținut Digital sau Serviciu Digital, Vânzătorul poate împiedica Consumatorul să utilizeze ulterior Conținutul Digital sau Serviciul Digital, în special prin împiedicarea Consumatorului să aibă acces la Conținutul Digital sau Serviciul Digital.
- În cazul retragerii din Acordul privind furnizarea de Conținut Digital sau Serviciu Digital, Consumatorul va înceta să utilizeze acel Conținut Digital sau Serviciu Digital și să-l facă disponibil terților.
- Dreptul de retragere dintr-un Contract de Vânzare la Distanță nu se aplică contractelor indicate în Articolul 38 din Legea din 30.05.2014 (Monitorul Oficial al României, nr. 134 din 2019) privind drepturile consumatorilor, printre altele contracte:
- pentru furnizarea de servicii pentru care Consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă Vânzătorul a efectuat serviciul în întregime cu consimțământul expres și prealabil al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea prestării că după prestarea Vânzătorului va pierde dreptul de retragere din contract și a recunoscut acest lucru.
- în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară care nu sunt sub controlul comerciantului și care pot avea loc înainte de expirarea perioadei de retragere;
- ale căror obiect al prestării este un obiect care nu este prefabricat, produs în conformitate cu specificațiile consumatorului sau destinat să satisfacă nevoile individuale ale consumatorului;
- ale căror obiect al prestării este un obiect furnizat în ambalaj sigilat care, odată desigilat, nu poate fi returnat din motive de sănătate sau igienă, dacă ambalajul a fost desigilat după livrare;
- pentru furnizarea de înregistrări audio sau vizuale sau programe informatice furnizate în ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost desigilat după livrare;
- furnizarea de Conținut Digital furnizat fără suport material pentru care Consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă Vânzătorul a început prestarea cu consimțământul expres și prealabil al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea prestării că după prestarea Vânzătorului va pierde dreptul de retragere din contract și a recunoscut acest lucru;
- ale căror obiect este un obiect perisabil sau un obiect care are o durată de valabilitate scurtă și în care obiectul prestării sunt obiecte care, prin natura lor, sunt inseparabile de alte obiecte după livrare;
- pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;
- încheiate prin licitație publică;
- pentru furnizarea de cazare în afara scopurilor de locuință, transportul de bunuri, închirierea de mașini, serviciile de catering, serviciile legate de timpul liber, divertismentul, sportul sau evenimentele culturale, dacă contractul specifică ziua sau perioada de prestare a serviciului;
- când obiectul prestării sunt băuturile alcoolice, ale căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului de vânzare, livrarea cărora poate avea loc numai după 30 de zile și al căror valoare depinde de fluctuațiile de pe piață asupra cărora comerciantul nu are control;
§ 7 Efectele retragerii din contract
- Vânzătorul va rambursa Consumatorului, în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere din Acordul de vânzare a unui produs, toate plățile efectuate de Consumator, inclusiv costurile de livrare, corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite de Vânzător.
- Rambursarea plăților va fi efectuată utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Consumator.
- Dacă Consumatorul, pentru a exercita dreptul de retragere - utilizează Formularul electronic de retur - fondurile vor fi rambursate prin metoda aleasă și în contul bancar furnizat de Consumator.
- Dacă Vânzătorul nu a oferit să colecteze Bunurile de la Consumator însuși, Vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la Consumator până când primește înapoi Bunurile sau Consumatorul furnizează dovada returnării acestora, în funcție de ce eveniment are loc primul.
- Vânzătorul poate oferi Consumatorului să colecteze Bunurile de la Consumator însuși. Cu toate acestea, dacă Vânzătorul nu a făcut o astfel de ofertă - Consumatorul ar trebui să returneze produsul Vânzătorului (sau unei persoane autorizate de către Vânzător să-l colecteze) imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care s-a retras din contract. Pentru a respecta termenul, este suficient să se returneze produsul înainte de expirarea acestuia. Bunurile returnate de Consumator trebuie trimise la adresa sediului înregistrat al Vânzătorului.
- Consumatorul va fi responsabil pentru orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din utilizarea acestora dincolo de ceea ce este necesar pentru a constata natura, caracteristicile și funcționarea Bunurilor.
- Consumatorul nu poate să se retragă din contract dacă Conținutul Digital sau Serviciul Digital este furnizat în schimbul plății unui preț și lipsa de conformitate a Conținutului Digital sau Serviciului Digital cu contractul este nesemnificativă.
- Vânzătorul poate solicita returnarea suportului material pe care a furnizat Conținutul Digital în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere din partea Consumatorului. Consumatorul va returna imediat suportul și pe cheltuiala Vânzătorului.
- Vânzătorul va fi obligat să returneze prețul doar pentru partea corespunzătoare Conținutului Digital sau Serviciului Digital care nu este în conformitate cu contractul și Conținutului Digital sau Serviciului Digital, obligația de furnizare a căruia a devenit scadentă în urma retragerii din contract.
§ 8 Reclamații
- O reclamație privind un defect al Bunurilor sau neconformitatea Bunurilor cu Contractul de Vânzare la Distanță încheiat poate fi depusă:
- prin intermediul Formularului electronic de reclamații;
- în scris la adresa sediului înregistrat al Vânzătorului sau prin e-mail la contact@agrafka.ro.
- În notificare, este necesar să se specifice un defect pe care, în opinia Cumpărătorului, Bunurile îl au, pretenții împotriva Vânzătorului și, dacă este posibil - să se documenteze acest defect și să se prezinte dovada achiziționării Bunurilor din Magazinul Online. Vânzătorul va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia. Dacă nu a răspuns în termenul menționat anterior, se consideră că a recunoscut reclamația. Răspunsul la reclamație va fi furnizat de Vânzător Cumpărătorului în scris sau pe un suport durabil.
- Pașii care trebuie întreprinși de Cumpărător pentru a depune o reclamație, inclusiv modalitatea de livrare a Bunurilor reclamate către Vânzător, sunt indicate la diferite etape în Formularul electronic de reclamații.
- În cazul în care Vânzătorul consideră reclamația ca fiind întemeiată: costurile înlocuirii, reparației, inclusiv costul transportului asociat reclamației Bunurilor vor fi suportate de Vânzător.
- Vânzătorul va răspunde Consumatorului, precum și Antreprenorului Individual, pentru lipsa de conformitate a Bunurilor cu Contractul de Vânzare la Distanță în conformitate cu principiile prevăzute în Legea din 30.05.2014 privind Drepturile Consumatorilor.
- Vânzătorul va răspunde pentru neconformitatea Bunurilor cu Contractul de Vânzare încheiat la distanță existent în momentul livrării și dezvăluită în termen de doi ani de la acea dată, cu excepția cazului în care termenul de utilitate al Bunurilor, specificat de Vânzător, este mai lung.
- Vânzătorul va repara sau va înlocui Bunurile în termen de 14 zile de la recunoașterea reclamației. Costurile reparației sau înlocuirii, inclusiv în special costurile poștale, de transport, manoperă și materiale, vor fi suportate de Vânzător.
- Consumatorul va pune Bunurile supuse reparației sau înlocuirii la dispoziția Vânzătorului. Vânzătorul va colecta Bunurile pe cheltuiala sa.
- Vânzătorul va livra Bunurile fără defecte și va fi răspunzător față de Antreprenor pentru defectele Bunurilor achiziționate în conformitate cu prevederile Codului Civil.
- Livrarea Conținutului Digital sau a Serviciului Digital către Consumator sau Antreprenorul Individual se va face în conformitate cu principiile prevăzute în Legea din 30.05.2014 privind Drepturile Consumatorilor.
- Conținutul Digital va fi considerat livrat atunci când Conținutul Digital sau mijloacele care permit accesul la Conținutul Digital sau descărcarea Conținutului Digital au fost puse la dispoziția Consumatorului sau la un dispozitiv fizic sau virtual pe care Consumatorul l-a selectat în mod independent în acest scop, sau atunci când Consumatorul sau un astfel de dispozitiv au accesat-l.
- Conținutul Digital va fi considerat livrat atunci când Consumatorul sau dispozitivul fizic sau virtual pe care Consumatorul l-a selectat în mod independent în acest scop l-a accesat.
- Vânzătorul va aduce Conținutul Digital sau Serviciul Digital în conformitate cu contractul în termen de 21 de zile de la momentul în care Vânzătorul este informat de către Consumator cu privire la lipsa de conformitate cu contractul și fără inconveniente nejustificate pentru Consumator, având în vedere natura și scopul pentru care sunt utilizate. Costurile aducerii Conținutului Digital sau Serviciului Digital în conformitate cu Contractul vor fi suportate de către Vânzător.
§ 9 Opinii
- O opinie privind procesarea unei comenzi sau o opinie privind un produs poate fi înaintată în timpul vizitei în Magazinul Online făcând clic pe interfața lângă produs sau făcând clic pe linkul furnizat în e-mail. Adăugarea unei opinii este voluntară și gratuită. Clientul poate plasa o singură evaluare în cadrul unei comenzi.
- În evaluări, clientul poate acorda o evaluare cu stele de la 1 la 5 și poate adăuga un comentariu verbal limitat la 65535 de caractere.
- Evaluările sunt stocate și afișate public pe site-ul Magazinului Online, precum și pe site-urile https://zaufaneopinie.idosell.com și https://trustedreviews.idosell.com.
- Vânzătorul verifică Opiniile folosind adresa de e-mail utilizată în procesul de cumpărare a Bunurilor în cauză. O opinie care este plasată de o persoană care utilizează adresa de e-mail utilizată în procesul de cumpărare - este marcată pe site-ul Magazinului cu comentariul „opinie confirmată prin cumpărare”. Orice altă opinie este marcată ca „opinie neconfirmată prin cumpărare”.
- Vânzătorul poate publica Opinii cu privire la un anumit produs din alte Magazin online ale sale.
- Vânzătorul nu va schimba Opiniile în ceea ce privește conținutul sau stelele acordate.
- Cumpărătorul este singurul responsabil pentru conținutul opiniei. Vânzătorul își rezervă dreptul de a șterge o opinie conform termenilor legii și acestor termeni și condiții.
- Este interzisă înaintarea de informații false, înșelătoare, vulgare, agresive, ofensatoare sau evident imorale. Este de asemenea inacceptabil să se încarce conținut care este ilegal, încalcă drepturile terțelor părți sau constituie un act de concurență neloială.
- Clientul se obligă să nu plaseze conținut care conține link-uri către site-uri externe, are un caracter promotional sau publicitar sau conține date personale ale unor terțe părți.
- Conținutul evaluării poate fi ascuns de ceilalți utilizatori ai Magazinului la cererea expresă a Clientului, dar evaluarea cu stele acordate va fi inclusă în evaluarea generală a Magazinului și a Produselor.
§ 10 Proprietate intelectuală
- Clientul declară că nu are drepturi, inclusiv drepturi de autor sau drepturi conexe asupra evaluărilor și declarațiilor postate de el, cu excepția dreptului de a utiliza Magazinul Online în modul specificat în Termeni și Condiții. Clientul nu are drepturi să înregistreze, să reproducă, să facă disponibil, să publice sau să disemineze conținutul, cu excepția cazului în care un astfel de drept rezultă din prevederile legii sau din acești Termeni și Condiții.
- Clientul nu are dreptul să interfereze în niciun fel cu conținutul, în special cu conținutul, structura, forma, grafica, mecanismul de funcționare sau alte elemente ale Magazinului Online.
- Prin plasarea Opiniilor în Magazinul Online, care constituie opere în sensul Legii din 4.2.1994 privind Drepturile de Autor și Drepturile Conexe - Clientul acordă Vânzătorului o licență neexclusivă și gratuită, nelimitată în timp și teritoriu, pentru utilizarea acestor opere de către Vânzător, împreună cu dreptul de a acorda o sub-licență, care include punerea operei la dispoziția publicului în așa fel încât oricine să poată avea acces la ea într-un loc și un moment ales individual de către ei (Internetul). Licența este acordată în ceea ce privește toate domeniile de exploatare cunoscute la momentul acordării acesteia, în special următoarele domenii de exploatare:
- în domeniul înregistrării și multiplicării operei prin orice tehnică - în special prin tipărire, reprografie, înregistrare magnetică, tehnică digitală, adică utilizând orice tehnică pe orice suport audiovizual sau vizual, în special pe discuri audiovizuale, CD-uri, discuri de calculator, într-o rețea multimedia, inclusiv Internetul și serviciile online și multiplicarea, înregistrarea, utilizarea pe Internet, publicitatea, multiplicarea în formă electronică în memoria computerului și în rețele interne și externe,
- utilizarea întregii opere sau a fragmentelor sau a oricărui element al operei, cu posibilitatea de a face modificări rezultate din natura mediului online dat - în toate publicațiile, în special online, digitale, newslettere și informații, singure sau în combinație cu alte opere sau fragmente de opere; utilizarea în întregime sau în fragmente în scopuri de promovare și publicitate, în special sub formă de reclame audiovizuale, audio, media.
- în cadrul comerțului cu originalul sau cu copiile pe care opera a fost fixată - comercializarea, împrumutul, închirierea originalului sau a copiilor,
- în cadrul diseminării operei într-un mod diferit de cel specificat mai sus - reprezentații publice, expoziții, prezentări, reproducții, precum și difuzarea și redifuzarea, precum și punerea operei la dispoziția publicului într-un mod care le permite tuturor să aibă acces la ea într-un loc și un moment alese de către ei,
- utilizarea operelor în scopuri de promovare și marketing;
- ștergerea Contului de către Client sau a unei Opinii în conformitate cu secțiunea 9, punctul 8 nu va afecta valabilitatea licenței menționate mai sus.
§ 11. Reguli privind vânzarea în modelul de Abonament
- Serviciul electronic sub formă de Abonament poate fi oferit de Vânzător Cumpărătorului.
- Folosind Abonamentul, se permite livrarea ciclică a Bunurilor selectate, la intervale indicate de Client, fără a fi necesară plasarea de comenzi ulterioare până când Abonamentul este finalizat. Plata pentru Abonament se face exclusiv utilizând mecanismul de Plată Ciclică și doar prin intermediul unei singure Carduri.
- Dezabonarea unei Carduri dintr-un Abonament va încheia Abonamentul.
- Tranzacțiile cu Plăți Recurente vor fi procesate numai după înregistrarea prealabilă a deținătorului de Card la Operator (sau entitatea prin intermediul căreia Operatorul procesează Tranzacțiile). Înregistrarea va avea ca scop autentificarea faptului că Clientul care comandă Plata Ciclică este deținătorul legitim al Cardului ce va fi debitat. Înainte de a înregistra Cardul pe site-ul de Tranzacții, Clientul trebuie să dea consimțământul său pentru a fi debitat în mod regulat prin inițierea serviciului de Plată Ciclică. Consimțământul este stocat în serviciul Operatorului.
- Clientul creează un Abonament selectând această formă de cumpărare în Formularul Electronic de Comandă. O confirmare a creării Abonamentului este trimisă imediat la adresa de e-mail a Cumpărătorului indicată când se face prima Comandă cu Abonament.
- Clientul va gestiona Abonamentul prin intermediul Contului în funcție de opțiunile disponibile.
- Abonamentul este pentru o perioadă nedeterminată.
- Clientul poate încheia Abonamentul în orice moment. Încetarea Abonamentului de către Client echivalează cu retragerea consimțământului pentru viitoarele taxe pentru Plăți Recurente. În această situație, nu va fi creată nicio altă Comandă cu Abonament. Dacă încetarea Abonamentului are loc după data indicată în e-mailul menționat în clauza 11, Comanda curentă cu Abonament va fi ultima care va fi creată.
a). Încetarea Abonamentului se va efectua prin selectarea opțiunii "Încheiere Abonament" în setările pentru Abonamentul relevant, care sunt disponibile când Clientul se autentifică din Contul său.
b). Cumpărătorul poate încheia, de asemenea, Abonamentul prin trimiterea unui e-mail la personalul magazinului contact@agrafka.ro. - Vânzătorul are dreptul să încheie Abonamentul, despre care Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin e-mail sau prin contact telefonic cu cel puțin 7 zile în avans. În această situație, nu va fi luată nicio plată de pe Card și nu vor fi create alte Comenzi cu Abonament.
- Vânzătorul are dreptul să modifice prețurile Bunurilor în timpul Abonamentului, despre care Cumpărătorul va fi informat în corespondența prin e-mail menționată în clauza 11.
- Vânzătorul va trimite Cumpărătorului un mesaj prin e-mail despre crearea Comenzii cu Abonament cu subiectul, cantitatea, prețul (inclusiv schimbarea prețului, dacă există), data executării și data programată pentru retragerea fondurilor de pe Card - cu cel târziu 3 zile înainte de retragerea fondurilor de pe Card. În plus, Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la posibilitatea de a încheia Abonamentul atașând un link care duce la setările ce permit încheierea unui anumit Abonament din nivelul Contului Clientului și data până la care acest lucru va fi efectiv. Dacă Abonamentul este încheiat după data indicată în e-mail - încheierea va fi eficientă pentru Comenzile cu Abonament ulterioare. Aceasta înseamnă că Abonamentul va fi încheiat, dar Comanda curentă cu Abonament va fi ultima care va fi îndeplinită.
- Dacă o încercare de a debita Cardul nu reușește, Clientul va fi notificat prin e-mail că plata nu poate fi colectată. Motivele posibile pentru incapacitatea de a efectua plata sunt: lipsa fondurilor pe Card, expirarea Cardului sau probleme tehnice.
- Expirarea Cardului asociat cu Abonamentul sau imposibilitatea de a autoriza o comandă de plată din alte motive va avea ca rezultat încheierea Abonamentului.
- Comanda cu Abonament va fi procesată numai după ce Cardul a fost debitat cu succes.
- Încheierea Abonamentului va antrena încheierea imediată a contractului pentru vânzarea Bunurilor.
§ 12 Dispoziții finale
- Prezentele Termeni și Condiții de Utilizare sunt valabile din data de 2024.01.16.
- În cazul în care una dintre prevederile acestor Termeni și Condiții este modificată sau invalidată prin decizia unei autorități competente sau a unui tribunal, celelalte prevederi vor rămâne în vigoare și vor fi obligatorii pentru Vânzător și Cumpărător.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții. Orice acorduri încheiate înainte de data intrării în vigoare a noilor regulamente vor fi implementate pe baza regulilor care erau în vigoare la data încheierii acordului.
- Legea aplicabilă pentru soluționarea oricăror litigii legate de Termeni și Condiții va fi legea poloneză. Aceste litigii vor fi soluționate de instanța comună competentă din localitate. Clientul care este Consumator poate, de asemenea, utiliza modalități alternative de soluționare a reclamațiilor și exercitarea drepturilor. Toate informațiile privind modalitățile alternative de soluționare a reclamațiilor și exercitarea drepturilor pot fi obținute pe site-ul Oficiului de Protecție și Concurență al Consumatorilor la: www.uokik.gov.pl. În același timp, dorim să vă informăm că procedurile indicate sunt de natură voluntară și ambele părți trebuie să fie de acord cu ele.
- Conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013, vă informăm că platforma de rezolvare online a litigiilor între consumatori și comercianți la nivelul UE (platforma ODR) este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR este un site web care oferă consumatorilor și comercianților o singură sursă pentru rezolvarea în afara instanței a unui litigiu referitor la obligațiile contractuale rezultate dintr-un contract de vânzare sau de prestare de servicii online.
§ 13. Anexa 1 - Informații privind exercitarea dreptului de retragere
- Aveți dreptul de retragere în următoarele condiții pentru Consumator și pentru Întreprinzătorul Individual.
Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract în termen de 30 zile fără a fi necesar să furnizați niciun motiv. Perioada de retragere expiră după 30 zile:- în cazul unui contract de vânzare, de la data la care preluați posesia bunurilor sau de la data la care o terță parte, diferită de transportator și indicată de dumneavoastră, preia posesia bunurilor;
- în cazul unui contract care implică obligația de a transfera proprietatea mai multor articole care sunt livrate separat, de la data la care obțineți posesia ultimului articol sau de la data la care o terță parte, diferită de transportator și indicată de dumneavoastră, obține posesia ultimului articol;
- în cazul unui contract care prevede transferul proprietății asupra articolelor care sunt livrate în tranșe sau părți, de la data la care obțineți posesia ultimei tranșe sau părți sau de la data la care o terță parte, diferită de transportator și indicată de dumneavoastră, obține posesia ultimei tranșe sau părți;
- în cazul contractelor pentru livrarea regulată de bunuri, pentru o perioadă definită de timp, de la data la care obțineți posesia primului bun sau de la data la care o terță parte, diferită de transportator și indicată de dumneavoastră, obține posesia primului bun;
- în cazul contractelor pentru furnizarea de servicii sau conținut digital care nu este furnizat pe un suport tangibil, de la data încheierii contractului.
- Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați, adică: Grand Globe Store Sylwia Schneider, Grochowska 56/74, 04-282 Warszawa, tel +48 533132322, contact@agrafka.ro, despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
- Puteți utiliza formularul de retragere model, dar acest lucru nu este obligatoriu.
- Puteți, de asemenea, să completați Formularul Electronic de Retur disponibil pe site-ul Magazinului Online: https://agrafka.ro/returns-open.php. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite fără întârziere o confirmare a primirii notificării dumneavoastră de retragere pe un suport durabil.
- Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
- În cazul retragerii din acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea dumneavoastră a unui tip de livrare diferit de cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract. Vom efectua rambursarea folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită de dumneavoastră în tranzacția originală, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul în mod expres pentru altă modalitate de rambursare.
- În cazul contractelor care implică transferul proprietății unui articol și pentru care nu am oferit să colectăm articolul în cazul retragerii - vom reține rambursarea până la primirea articolului sau până când ne-ați furnizat dovada returnării acestuia, în funcție de ce eveniment are loc primul.
- Vă rugăm să returnați articolul înapoi la:Paxy-AGRAFKA,Intravilan Arad,DN69 FN,VGP PARK(depozit Fan Courier),310059 Arad imediat și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care ne-ați informat cu privire la retragerea din acest contract. Termenul limită este considerat respectat dacă returnați articolul înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Veți suporta costurile directe ale returnării articolului.
- Datorită greutății și dimensiunilor Bunurilor, în cazul retragerii din contract - returnarea Bunurilor poate implica costuri mai mari decât livrarea poștală normală. Dacă doriți să folosiți serviciile companiilor de curierat, s-ar putea să fie necesar să trimiteți expedierea pe o paletă, ceea ce este mai costisitor decât livrarea poștală obișnuită.
§ 14. Anexa 2 - Formular de retragere model
Împărtășește comentariul tău cu alții